Με έκδηλη και ιδιαίτερη ικανοποίηση «υποδέχεται» το Δ.Σ. του σωματείου των εργαζομένων στα Κέντρα Πρόληψης όλης της χώρας την δέσμευση του Άδωνι Γεωργιάδη για τον κλάδο.
Ειδικότερα, ο υπουργός Υγείας δεσμεύτηκε ότι «άμεσα, ακόμα και μέσα στον Ιούλιο, ώστε μέχρι το τέλος της χρονιάς να έχει ολοκληρωθεί, το υπουργείο Υγείας θα πάρει την πρωτοβουλία για την έναρξη του θεσμικού διαλόγου για την υπογραφή της Νέας Προγραμματικής Σύμβασης που διασφαλίζει την λειτουργία των Κέντρων Πρόληψης».
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση του Δ.Σ. του εν λόγω σωματείου, μάλιστα, «ο υπουργός διαβεβαίωσε ότι το υπουργείο Υγείας χρειάζεται τα Κέντρα Πρόληψης, ειδικά σε αυτή την περίοδο και θαυμάζει την ποιότητα της δουλειάς που κάνουν».
Διαβάστε περισσότερα στο iefimerida.gr

Με έκδηλη και ιδιαίτερη ικανοποίηση «υποδέχεται» το Δ.Σ. του σωματείου των εργαζομένων στα Κέντρα Πρόληψης όλης της χώρας την δέσμευση του Άδωνι Γεωργιάδη για τον κλάδο.
Ειδικότερα, ο υπουργός Υγείας δεσμεύτηκε ότι «άμεσα, ακόμα και μέσα στον Ιούλιο, ώστε μέχρι το τέλος της χρονιάς να έχει ολοκληρωθεί, το υπουργείο Υγείας θα πάρει την πρωτοβουλία για την έναρξη του θεσμικού διαλόγου για την υπογραφή της Νέας Προγραμματικής Σύμβασης που διασφαλίζει την λειτουργία των Κέντρων Πρόληψης».
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση του Δ.Σ. του εν λόγω σωματείου, μάλιστα, «ο υπουργός διαβεβαίωσε ότι το υπουργείο Υγείας χρειάζεται τα Κέντρα Πρόληψης, ειδικά σε αυτή την περίοδο και θαυμάζει την ποιότητα της δουλειάς που κάνουν».
