Δέσμευση Γεωργιάδη για διάλογο σχετικά με τη Νέα Προγραμματική Σύμβαση στα Κέντρα Πρόληψης -Ικανοποιημένοι οι εργαζόμενοι
Με έκδηλη και ιδιαίτερη ικανοποίηση «υποδέχεται» το Δ.Σ. του σωματείου των εργαζομένων στα Κέντρα Πρόληψης όλης της χώρας την δέσμευση του Άδωνι Γεωργιάδη για τον κλάδο. Ειδικότερα, ο υπουργός Υγείας
Δέσμευση Γεωργιάδη για διάλογο σχετικά με τη Νέα Προγραμματική Σύμβαση στα Κέντρα Πρόληψης -Ικανοποιημένοι οι εργαζόμενοι Διαβάστε Περισσότερα