Η Τροχαία τον «έπιασε» μέσω radar ενώ το ανώτατο όριο ήταν τα 100 χλμ/ώρα, σχηματίστηκε δικογραφία για τον… βιαστικό οδηγό στην Κηφισιά.
Από αστυνομικούς των Ομάδων Ελέγχου & Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων (Ο.Ε.Π.Τ.Α) της Διεύθυνσης Τροχαίας Αττικής συνελήφθη 21χρονος, ο οποίος εντοπίστηκε ως οδηγός αυτοκινήτου, το βράδυ της Παρασκευής 26/6, επί της Ν.Ε.Ο. Αθηνών – Λαμίας στην περιοχή της Κηφισιάς, να κινείται με ταχύτητα 210 χλμ/ώρα.
Συγκεκριμένα διαπιστώθηκε μέσω συσκευής radar ότι ο 21χρονος οδηγώντας αυτοκίνητο, κινούνταν με 210 χλμ/ώρα, αντί του ανωτάτου επιτρεπομένου ορίου των 100 χλμ/ώρα.
Σε βάρος του σχηματίσθηκε δικογραφία από το Β’ Τμήμα Τροχαίας Αυτοκινητοδρόμων Π.Α.Θ.Ε. Αττικής για επικίνδυνη οδήγηση.
Ο συλληφθείς οδηγήθηκε στον αρμόδιο Εισαγγελέα.
Διαβάστε περισσότερα στο iefimerida.gr

Η Τροχαία τον «έπιασε» μέσω radar ενώ το ανώτατο όριο ήταν τα 100 χλμ/ώρα, σχηματίστηκε δικογραφία για τον… βιαστικό οδηγό στην Κηφισιά.
Από αστυνομικούς των Ομάδων Ελέγχου & Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων (Ο.Ε.Π.Τ.Α) της Διεύθυνσης Τροχαίας Αττικής συνελήφθη 21χρονος, ο οποίος εντοπίστηκε ως οδηγός αυτοκινήτου, το βράδυ της Παρασκευής 26/6, επί της Ν.Ε.Ο. Αθηνών – Λαμίας στην περιοχή της Κηφισιάς, να κινείται με ταχύτητα 210 χλμ/ώρα.
Συγκεκριμένα διαπιστώθηκε μέσω συσκευής radar ότι ο 21χρονος οδηγώντας αυτοκίνητο, κινούνταν με 210 χλμ/ώρα, αντί του ανωτάτου επιτρεπομένου ορίου των 100 χλμ/ώρα.
Σε βάρος του σχηματίσθηκε δικογραφία από το Β’ Τμήμα Τροχαίας Αυτοκινητοδρόμων Π.Α.Θ.Ε. Αττικής για επικίνδυνη οδήγηση.
Ο συλληφθείς οδηγήθηκε στον αρμόδιο Εισαγγελέα.
