Οι νέοι Αντιδήμαρχοι στον Δήμο Αρχανών-Αστερουσίων
Δείτε παρακάτω την ανακοίνωση όπως ακριβώς βγήκε για τους αντιδήμαρχους και εντεταλμένο σύμβουλος στο Δήμο Αρχανών-Αστερουσίων.
«Απόφαση Δημάρχου για τον ορισμό Αντιδημάρχων και εντεταλμένων συμβούλων, του Δήμου Αρχανών Αστερουσίων με θητεία από 02.01.2024 έως 30.04.2025».
Α Π Ο Φ Α Σ Η Δ Η Μ Α Ρ Χ Ο Υ
Αριθμός Απόφασης: 19
Ο Δήμαρχος του Δήμου Αρχανών – Αστερουσίων, κ. Εμμανουήλ Γ. Κοκοσάλης
Έχοντας υπόψη:
- Την υπ’ αριθμόν 37/2023 Απόφαση του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Ηρακλείου περί επικύρωσης των αποτελεσμάτων των Δημοτικών Εκλογών του Δήμου Αρχανών Αστερουσίων που διενεργήθηκαν την 08η Οκτωβρίου 2023 και ανακήρυξης των επιτυχόντων και των επιλαχόντων συνδυασμών, των εκλεγέντων Δημάρχου, Δημοτικών Συμβούλων, Συμβούλων Δημοτικών Κοινοτήτων και Προέδρων Δημοτικών Κοινοτήτων του Αρχανών – Αστερουσίων της Περιφέρειας του Πρωτοδικείου ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ, για τον οποίο δεν υποβλήθηκαν ενστάσεις κατά του κύρους των.
- Το από 16/12/2023 πρακτικό ορκωμοσίας της Δημοτικής Αρχής.
- Τις διατάξεις των άρθρων 2, 58, 61, 92, 93 και 59 του Ν. 3852/10 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκέντρωσης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α΄ 87), αναφορικά με τις αρμοδιότητες του Δημάρχου, τον ορισμό και τις υποχρεώσεις των Αντιδημάρχων, την αντιμισθία των αιρετών και την ειδική άδεια κατά την διάρκεια της θητείας αυτών, όπως αυτές τροποποιήθηκαν με το άρθρο 33 του Ν. 4483/2017 (Α΄ 107) και της παρ. 3 ε’ άρθρου 3 Ν .4051/2012 (Α’ 40), αναφορικά με την αντιμισθία και το άρθρο 3 του Ν. 5056/23.
- Το άρθρο 30 του Ν. 5056/23.
- Την υπ. αριθμ. 1333/110822/27.12.2023 ΑΔΑ: ΨΠΒΖ46ΜΤΛ6-Ρ90) Εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών με θέμα «Αντιδήμαρχοι».
- Την υπ. αριθμ. 1237/94548/06.11.2023 ΑΔΑ: 9Ξ9Ζ46ΜΤΛ6-ΑΞΔ) Εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών με θέμα «Γνωστοποίηση διατάξεων του Ν. 5056/2023 (Α΄163) για την αναμόρφωση του συστήματος διακυβέρνησης των δήμων και την κατάργηση των δημοτικών Ν.Π.Δ.Δ.».
[1]
- Την υπ’ αριθ. 28549/16.04.2019 (ΦΕΚ 1327/17.04.2019 τεύχος B΄) απόφαση Υπουργείου Εσωτερικών με θέμα «Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Χώρας», σύμφωνα με το Ν. 3852/2010, όπως ισχύει.”
- Τα επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της τελευταίας απογραφής έτους 2021 (Ελληνική Στατιστική Αρχή 2846 / Β4 – 461/21.04.2023) για τον Δήμο Αρχανών Αστερουσίων, σύμφωνα με τα οποία ο πληθυσμός του ανέρχεται στους 16.072 μόνιμους κατοίκους.
- Το γεγονός ότι με τις διατάξεις του άρθρου 3 του Ν. 5056/2023, οι οποίες επέφεραν αλλαγές στις διατάξεις του άρθρου 59 του Ν. 3852/2010, αναμορφώθηκε ο προβλεπόμενος αριθμός των αντιδημάρχων με βάση τον μόνιμο πληθυσμό του Δήμου Αρχανών-Αστερουσίων και από τέσσερις (4) έμμισθοι και ένας (1) άμισθος
Αντιδήμαρχο, μπορούν να οριστούν έξι (6) έμμισθοι και δύο (2) άμισθοι Αντιδήμαρχοι, σύμφωνα με το Παράρτημα Ι της υπ. αριθμ. 1333/110822/ 27.12.2023 (ΑΔΑ: ΨΠΒΖ46ΜΤΛ6-Ρ90) Εγκυκλίου του Υπουργείου Εσωτερικών με θέμα «Αντιδήμαρχοι».
- Τις διατάξεις των άρθρων 88 και 89 του Ν. 3463/2006 με θέμα: «Κύρωση του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων» αναφορικά με την εξουσιοδότηση των υπογραφών και την αναπλήρωση του Δημάρχου.
- Τον Ο.Ε.Υ. του Δήμου Αρχανών – Αστερουσίων (ΦΕΚ – 386 Β/10-02-20-20). 12. Το γεγονός ότι ο Δήμος Αρχανών- Αστερουσίων έχει τρεις (3) Δημοτικές Ενότητες.
Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ε Ι
Α. Ορίζει τους δημοτικούς συμβούλους της πλειοψηφίας, ως Αντιδημάρχους και Εντεταλμένους Συμβούλους του Δήμου Αρχανών Αστερουσίων, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου, με θητεία από 02.01.2024 έως 30.04.2025, μεταβιβάζοντάς τους αντίστοιχα αρμοδιότητες, που υποστηρίζουν τον Δήμαρχο στον συντονισμό και στην προαγωγή του δημοτικού έργου ως εξής :
- Τον κ. Σώφρονα Νικόλαο, άμισθο Αντιδήμαρχο Οικονομικών, Διοικητικών και Οργάνωσης, και μεταβιβάζει καθ’ ύλην τις αρμοδιότητες των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου, σύμφωνα με τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου Αρχανών Αστερουσίων και την κείμενη νομοθεσία, όπως αυτή κάθε φορά ισχύει. Ειδικότερα μεταβιβάζει την ευθύνη οργάνωσης, παρακολούθησης, συντονισμού και ελέγχου των λειτουργιών της Διεύθυνσης Δημοτικών Υπηρεσιών και των υποκείμενων Τμημάτων και Γραφείων αυτής εκτός του Τμήματος Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας και Πολιτισμού και των υποκείμενων Γραφείων αυτού.
Για τις ασκούμενες αρμοδιότητες ορίζεται Πρόεδρος της Δημοτικής Επιτροπή, σύμφωνα με την υπ. αριθμ. 1328/2023 (ΑΔΑ: 9ΖΕΓ46ΜΤΛ6-ΙΜ7) και με την υπ. αριθμ. 1333/110822/27.12.2023 ΑΔΑ: ΨΠΒΖ46ΜΤΛ6-Ρ90) Εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών και είναι υπεύθυνος, και εκτελεί τις Αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου και της Δημοτικής Επιτροπής που αναφέρονται στα αντικείμενα και τις αρμοδιότητές του.
Την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις Δημοτικές Υπηρεσίες που λειτουργούν στον Δήμο που είναι συναφή
[2]
με τις αρμοδιότητές του, πλην αυτών που ρητά άπτονται στην αρμοδιότητα του Δημάρχου, του Γενικού Γραμματέα, του Προϊστάμενου Διεύθυνσης, των Προϊσταμένων ή άλλου μονίμου υπαλλήλου.
Για την άσκηση των ανωτέρω καθ ύλην αρμοδιοτήτων εξουσιοδοτείται για την εισήγηση θεμάτων της αρμοδιότητάς του, στο Δημοτικό Συμβούλιο και στη Δημοτική Επιτροπή, από κοινού με τους Προϊστάμενους των Διευθύνσεων του Δήμου, μετά από προηγούμενη ενημέρωση του Δημάρχου.
Θεώρηση γνησίου υπογραφής και επικύρωση εγγράφου ως ακριβές αντίγραφο. Τέλεση πολιτικών γάμων.
- Τον κ. Σφακιανάκη Μάμα, έμμισθο Αντιδήμαρχο Τεχνικών Έργων, Προγραμματισμού και Πολεοδομικού Σχεδιασμού, και μεταβιβάζει καθ’ ύλην τις αρμοδιότητες των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου, σύμφωνα με τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου Αρχανών Αστερουσίων και την κείμενη νομοθεσία, όπως αυτή κάθε φορά ισχύει. Ειδικότερα μεταβιβάζει την ευθύνη οργάνωσης, παρακολούθησης, συντονισμού και ελέγχου των λειτουργιών της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών και Περιβάλλοντος και των υποκείμενων Τμημάτων και Γραφείων αυτής εκτός του Γραφείου Έργων Πρασίνου, του Γραφείου Κίνησης Διαχείρισης και Συντήρησης Οχημάτων, του Γραφείου Αποκομιδής Απορριμμάτων και Ανακυκλώσιμων υλικών, του Γραφείου Καθαρισμού Κοινοχρήστων Χώρων και Ειδικών Συνεργείων, του Γραφείου Συντήρησης Πρασίνου, του Γραφείου Πολιτικής Προστασίας και από το Τμήμα Προγραμματισμού και Αγροτικής Ανάπτυξης το Γραφείο Αγροτικής Παράγωγης και Αλιείας.
Ως προς τον Προγραμματισμό των Τεχνικών Έργων αναλαμβάνει και την ευθύνη της οργάνωσης, της παρακολούθησης και της εποπτείας για την κατάρτιση και αξιολόγηση του πενταετούς και του ετήσιου επιχειρησιακού προγράμματος δράσης του Δήμου (Α΄ ΦΑΣΗ – Στρατηγικός Σχεδιασμός και Β΄ΦΑΣΗ-Επιχειρησιακός Προγραμματισμός) σε συνεργασία με το Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών και Περιβάλλοντος στον οποίο υπάγεται το Τμήμα, Προγραμματισμού και Αγροτικής Ανάπτυξης.
Την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τη Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών και Περιβάλλοντος του τομέα ευθύνης του, πλην αυτών που ρητά άπτονται στην αρμοδιότητα του Δημάρχου, του Γενικού Γραμματέα, του Προϊσταμένου Διεύθυνσης, των Προϊσταμένων ή άλλου μονίμου υπαλλήλου.
Για την άσκηση των ανωτέρω καθ ύλην αρμοδιοτήτων εξουσιοδοτείται για την εισήγηση θεμάτων της αρμοδιότητάς του, στο Δημοτικό Συμβούλιο και στη Δημοτική Επιτροπή, από κοινού με τους Προϊστάμενους των Διευθύνσεων του Δήμου, μετά από προηγούμενη ενημέρωση του Δημάρχου.
Θεώρηση γνησίου υπογραφής και επικύρωση εγγράφου ως ακριβές αντίγραφο. Τέλεση πολιτικών γάμων.
[3]
- Τον κ. Επιτροπάκη Ηλία, έμμισθο Αντιδήμαρχο, Αθλητισμού, Νέας Γενιάς και Καθημερινότητας και μεταβιβάζει καθ’ ύλην τις αρμοδιότητες, των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου, σύμφωνα με τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου Αρχανών Αστερουσίων και την κείμενη νομοθεσία, όπως αυτή κάθε φορά ισχύει. Ειδικότερα μεταβιβάζει την ευθύνη οργάνωσης, παρακολούθησης, συντονισμού και ελέγχου των λειτουργιών του Τμήματος Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας και Πολιτισμού της Διεύθυνσης Δημοτικών Υπηρεσιών καθώς και των μεταφερόμενων αρμοδιοτήτων των καταργούμενων νομικών προσώπων του Δήμου στους τομείς ευθύνης του εκτός του Γραφείου Κοινωνικής Πολιτικής και Πολιτικών Ισότητας των Φύλων καθώς και του Γραφείου Συντήρησης Υποδομών του Τμήματος καθημερινότητας και συντήρησης υποδομών της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών και Περιβάλλοντος.
Μεταβιβάζει και κατά τόπο αρμοδιότητες που αφορούν και ασκούνται στα όρια της Δημοτικής Κοινότητας Αστερουσίων του Δήμου και ιδίως:
α) την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στην κάθε δημοτική ενότητα του τομέα ευθύνης του,
β) την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στην κάθε δημοτική ενότητα του τομέα ευθύνης του,
γ) τη μέριμνα για τη διατήρηση του εξοπλισμού, που βρίσκεται στην κάθε δημοτική ενότητα του τομέα ευθύνης του, σε κατάσταση καλής λειτουργίας, ε) τη συνεργασία με τους προέδρους των συμβουλίων των δημοτικών κοινοτήτων και τους προέδρους των δημοτικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους. (παρ.3 άρθρο 59 Ν.3852/10, όπως τροποποιήθηκε από την παρ.1 του άρθρου 68 του Ν.4555/18 και το άρθρο 3 του ν. 5056/23) (ΥΠ.ΕΣ. εγκ.1333/110822/27.12.2023.
Την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από το Τμήμα Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας και Πολιτισμού του τομέα ευθύνης του, πλην αυτών που ρητά άπτονται στην αρμοδιότητα του Δημάρχου, του Γενικού Γραμματέα, του Προϊσταμένου Διεύθυνσης, των Προϊσταμένων ή άλλου μονίμου υπαλλήλου.
Για την άσκηση των ανωτέρω καθ ύλην αρμοδιοτήτων εξουσιοδοτείται για την εισήγηση θεμάτων της αρμοδιότητάς του, στο Δημοτικό Συμβούλιο και στη Δημοτική Επιτροπή, από κοινού με τους Προϊστάμενους των Διευθύνσεων του Δήμου, μετά από προηγούμενη ενημέρωση του Δημάρχου.
Θεώρηση γνησίου υπογραφής και επικύρωση εγγράφου ως ακριβές αντίγραφο. Τέλεση πολιτικών γάμων.
- Την κα. Γενειατάκη-Φωτοπούλου Χαρά, έμμισθη Αντιδήμαρχο Κοινωνικής Πολιτικής, Πρόνοιας και Αλληλεγγύης και μεταβιβάζει καθ’ ύλην τις αρμοδιότητες, των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου, σύμφωνα με τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου Αρχανών Αστερουσίων και την κείμενη νομοθεσία, όπως αυτή κάθε φορά ισχύει. Ειδικότερα μεταβιβάζει την ευθύνη οργάνωσης, παρακολούθησης, συντονισμού και ελέγχου των λειτουργιών του Γραφείου Κοινωνικής Πολιτικής και Πολιτικών Ισότητας των Φύλων του Τμήματος Κοινωνικής
[4]
Προστασίας, Παιδείας και Πολιτισμού της Διεύθυνσης Δημοτικών Υπηρεσιών καθώς και των μεταφερόμενων αρμοδιοτήτων των καταργούμενων νομικών προσώπων του Δήμου στους τομείς ευθύνης της. (Παιδικών και Βρεφονηπιακών Σταθμών, ΚΑΠΗ, ΚΗΦΗ, ΚΔΑΠ).
Την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από το Γραφείο Κοινωνικής Πολιτικής και Πολιτικών Ισότητας των Φύλων του Τμήματος Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας και Πολιτισμού του τομέα ευθύνης του, πλην αυτών που ρητά άπτονται στην αρμοδιότητα του Δημάρχου, του Γενικού Γραμματέα, του Προϊσταμένου Διεύθυνσης, των Προϊσταμένων ή άλλου μονίμου υπαλλήλου.
Για την άσκηση των ανωτέρω καθ ύλην αρμοδιοτήτων εξουσιοδοτείται για την εισήγηση θεμάτων της αρμοδιότητάς της, στο Δημοτικό Συμβούλιο και στη Δημοτική Επιτροπή, από κοινού με τους Προϊστάμενους των Διευθύνσεων του Δήμου, μετά από προηγούμενη ενημέρωση του Δημάρχου.
Θεώρηση γνησίου υπογραφής και επικύρωση εγγράφου ως ακριβές αντίγραφο. Τέλεση πολιτικών γάμων.
- Τον κ. Κριτσωτάκη Γεώργιο, έμμισθο Αντιδήμαρχο Καθαριότητας, Ανακύκλωσης και Πρασίνου και μεταβιβάζει καθ’ ύλην τις αρμοδιότητες των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου, σύμφωνα με τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου Αρχανών Αστερουσίων και την κείμενη νομοθεσία, όπως αυτή κάθε φορά ισχύει. Ειδικότερα μεταβιβάζει την ευθύνη οργάνωσης, παρακολούθησης, συντονισμού και ελέγχου των λειτουργιών της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών και Περιβάλλοντος του Τμήματος καθημερινότητας και συντήρησης υποδομών των υποκείμενων Γραφείων αυτής ήτοι του Γραφείου Κίνησης Διαχείρισης και Συντήρησης Οχημάτων, του Γραφείου Αποκομιδής Απορριμμάτων και Ανακυκλώσιμων υλικών, του Γραφείου Καθαρισμού Κοινοχρήστων Χώρων και Ειδικών Συνεργείων, του Γραφείου Συντήρησης Πρασίνου και του Γραφείου Έργων Πρασίνου του Τμήματος Τεχνικών έργων, Πολεοδομικού Σχεδιασμού και Μελετών.
Την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από Τμήμα Καθημερινότητας και Συντήρησης Υποδομών του τομέα ευθύνης του, πλην αυτών που ρητά άπτονται στην αρμοδιότητα του Δημάρχου, του Γενικού Γραμματέα, του Προϊσταμένου Διεύθυνσης, των Προϊσταμένων ή άλλου μονίμου υπαλλήλου.
Για την άσκηση των ανωτέρω καθ ύλην αρμοδιοτήτων εξουσιοδοτείται για την εισήγηση θεμάτων της αρμοδιότητάς του, στο Δημοτικό Συμβούλιο και στη Δημοτική Επιτροπή, από κοινού με τους Προϊστάμενους των Διευθύνσεων του Δήμου, μετά από προηγούμενη ενημέρωση του Δημάρχου.
Μεταβιβάζει και κατά τόπο αρμοδιότητες που αφορούν και ασκούνται στα όρια και των τριών Δημοτικών Ενοτήτων του Δήμου και ιδίως:
α) την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στην κάθε δημοτική ενότητα του τομέα ευθύνης του,
[5]
β) την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στην κάθε δημοτική ενότητα του τομέα ευθύνης του,
γ) τη μέριμνα για τη διατήρηση του εξοπλισμού, που βρίσκεται στην κάθε δημοτική ενότητα του τομέα ευθύνης του, σε κατάσταση καλής λειτουργίας, ε) τη συνεργασία με τους προέδρους των συμβουλίων των δημοτικών κοινοτήτων και τους προέδρους των δημοτικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους. (παρ.3 άρθρο 59 Ν.3852/10, όπως τροποποιήθηκε από την παρ.1 του άρθρου 68 του Ν.4555/18 και το άρθρο 3 του ν. 5056/23) (ΥΠ.ΕΣ. εγκ.1333/110822 /27.12.2023).
Θεώρηση γνησίου υπογραφής και επικύρωση εγγράφου ως ακριβές αντίγραφο. Τέλεση πολιτικών γάμων.
- Τον κ. Λυδατάκη Αντώνιο, έμμισθο Αντιδήμαρχο Ύδρευσης, Άρδευσης, Αποχέτευσης και Ηλεκτροφωτισμού και μεταβιβάζει καθ’ ύλην τις αρμοδιότητες των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου, σύμφωνα με τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου Αρχανών Αστερουσίων και την κείμενη νομοθεσία, όπως αυτή κάθε φορά ισχύει. Ειδικότερα μεταβιβάζει την ευθύνη οργάνωσης, παρακολούθησης, συντονισμού και ελέγχου των λειτουργιών της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών και Περιβάλλοντος που αφορά την ύδρευση, την άρδευση και την αποχέτευση ιδίως στον έλεγχο, την συντήρηση, την λειτουργιά και την αποκατάσταση βλαβών του μηχανολογικού εξοπλισμού (γεωτρήσεις, δίκτυα άρδευσης – αποχέτευσης, λειτουργία βιολογικών) προκειμένου να υπάρχει συνεχής και αδιάλειπτη λειτουργία αυτών καθώς και των δικτύων ηλεκτροφωτισμού και οδοφωτισμού.
Επίσης μεταβιβάζεται η καθ’ ύλην αρμοδιότητα της ευθύνης οργάνωσης, παρακολούθησης, συντονισμού των υδρονομέων και καταμετρητών καθώς και του έκτακτού προσωπικού που προσλαμβάνεται στον τομέα ευθύνης του ανά δημοτική κοινότητα, προκειμένου οι μετρήσεις των καταναλώσεων να πραγματοποιούνται έγκαιρα και να αποστέλλονται προς βεβαίωση.
Την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται στον τομέα ευθύνης του, πλην αυτών που ρητά άπτονται στην αρμοδιότητα του Δημάρχου, του Γενικού Γραμματέα, του Προϊσταμένου Διεύθυνσης, των Προϊσταμένων ή άλλου μονίμου υπαλλήλου.
Για την άσκηση των ανωτέρω καθ ύλην αρμοδιοτήτων εξουσιοδοτείται για την εισήγηση θεμάτων της αρμοδιότητάς του, στο Δημοτικό Συμβούλιο και στην Δημοτική Επιτροπή, από κοινού με τους Προϊστάμενους των Διευθύνσεων του Δήμου, μετά από προηγούμενη ενημέρωση του Δημάρχου.
Μεταβιβάζει και κατά τόπο αρμοδιότητες που αφορούν και ασκούνται στα όρια και των τριών Δημοτικών Ενοτήτων του Δήμου και ιδίως:
α) την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στην κάθε δημοτική ενότητα του τομέα ευθύνης του,
β) την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στην κάθε δημοτική ενότητα του τομέα ευθύνης του,
[6]
γ) τη μέριμνα για τη διατήρηση του εξοπλισμού, που βρίσκεται στην κάθε δημοτική ενότητα του τομέα ευθύνης του, σε κατάσταση καλής λειτουργίας, ε) τη συνεργασία με τους προέδρους των συμβουλίων των δημοτικών κοινοτήτων και τους προέδρους των δημοτικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους. (παρ.3 άρθρο 59 Ν.3852/10, όπως τροποποιήθηκε από την παρ.1 του άρθρου 68 του Ν.4555/18 και το άρθρο 3 του ν. 5056/23) (ΥΠ.ΕΣ. εγκ.1333/110822/27.12.2023)
Θεώρηση γνησίου υπογραφής και επικύρωση εγγράφου ως ακριβές αντίγραφο. Τέλεση πολιτικών γάμων.
- Τον κ. Δακανάλη Μιχαήλ, έμμισθο Αντιδήμαρχο Αγροτικής Ανάπτυξης, Υπαίθρου και Αγροτικής Οδοποιίας και μεταβιβάζει καθ’ ύλην τις αρμοδιότητες των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου, σύμφωνα με τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου Αρχανών Αστερουσίων και την κείμενη νομοθεσία, όπως αυτή κάθε φορά ισχύει. Ειδικότερα μεταβιβάζει την ευθύνη οργάνωσης, παρακολούθησης, συντονισμού και ελέγχου των λειτουργιών της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών και Περιβάλλοντος του Γραφείου Αγροτικής Παραγωγής και Αλιείας αναφορικά με τον προγραμματισμό και την εκτέλεση σε όλες τις Δημοτικές Κοινότητες του Δήμου της συντήρησης και αποκατάστασης της βατότητας του δημοτικού και αγροτικού δικτύου καθώς και την αρμοδιότητα για τον σχεδιασμό και την εφαρμογή του προγράμματος περισυλλογής, περίθαλψης και διαχείρισης αδέσποτων ζώων.
Επίσης μεταβιβάζεται η καθ’ ύλην αρμοδιότητα της ευθύνης οργάνωσης, παρακολούθησης, συντονισμού των δράσεων που αφορούν τα προγράμματα αγροτικής ανάπτυξης της υπαίθρου.
Την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται στον τομέα ευθύνης του, πλην αυτών που ρητά άπτονται στην αρμοδιότητα του Δημάρχου, του Γενικού Γραμματέα, του Προϊσταμένου Διεύθυνσης, των Προϊσταμένων ή άλλου μονίμου υπαλλήλου.
Για την άσκηση των ανωτέρω καθ ύλην αρμοδιοτήτων εξουσιοδοτείται για την εισήγηση θεμάτων της αρμοδιότητάς της, στο Δημοτικό Συμβούλιο και στη Δημοτική Επιτροπή, από κοινού με τους Προϊστάμενους των Διευθύνσεων του Δήμου, μετά από προηγούμενη ενημέρωση του Δημάρχου.
Μεταβιβάζει και κατά τόπο αρμοδιότητες που αφορούν και ασκούνται στα όρια και των τριών Δημοτικών Ενοτήτων του Δήμου και ιδίως:
α) την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στην κάθε δημοτική ενότητα του τομέα ευθύνης του,
β) την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στην κάθε δημοτική ενότητα του τομέα ευθύνης του,
γ) τη μέριμνα για τη διατήρηση του εξοπλισμού, που βρίσκεται στην κάθε δημοτική ενότητα του τομέα ευθύνης του, σε κατάσταση καλής λειτουργίας, ε) τη συνεργασία με τους προέδρους των συμβουλίων των δημοτικών κοινοτήτων και τους προέδρους των δημοτικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων
[7]
τους. (παρ.3 άρθρο 59 Ν.3852/10, όπως τροποποιήθηκε από την παρ.1 του άρθρου 68 του Ν.4555/18 και το άρθρο 3 του ν. 5056/23) (ΥΠ.ΕΣ. εγκ.1333/110822/27.12.2023).
Θεώρηση γνησίου υπογραφής και επικύρωση εγγράφου ως ακριβές αντίγραφο. Τέλεση πολιτικών γάμων.
- Την κ. Αντωνιδάκη Ελένη-Καλλιόπη, άμισθη Αντιδήμαρχο Παιδείας και Δια Βίου Μάθησης και μεταβιβάζει καθ’ ύλην τις αρμοδιότητες των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου, σύμφωνα με τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου Αρχανών Αστερουσίων και την κείμενη νομοθεσία, όπως αυτή κάθε φορά ισχύει. Ειδικότερα μεταβιβάζει την ευθύνη οργάνωσης, παρακολούθησης, συντονισμού και ελέγχου των λειτουργιών του Τμήματος Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας και Πολιτισμού της Διεύθυνσης Δημοτικών Υπηρεσιών καθώς και των μεταφερόμενων αρμοδιοτήτων των καταργούμενων νομικών προσώπων του Δήμου στους τομείς ευθύνης της.
Την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται στον τομέα ευθύνης της, πλην αυτών που ρητά άπτονται στην αρμοδιότητα του Δημάρχου, του Γενικού Γραμματέα, του Προϊσταμένου Διεύθυνσης, των Προϊσταμένων ή άλλου μονίμου υπαλλήλου.
Για την άσκηση των ανωτέρω καθ ύλην αρμοδιοτήτων εξουσιοδοτείται για την εισήγηση θεμάτων της αρμοδιότητάς της, στο Δημοτικό Συμβούλιο και στη Δημοτική Επιτροπή, από κοινού με τους Προϊστάμενους των Διευθύνσεων του Δήμου, μετά από προηγούμενη ενημέρωση του Δημάρχου.
Θεώρηση γνησίου υπογραφής και επικύρωση εγγράφου ως ακριβές αντίγραφο. Τέλεση πολιτικών γάμων.
Β. Αναπληρωτής Δήμαρχου ορίζεται ο κ. Κριτσωτάκης Γεώργιος, έμμισθος Αντιδήμαρχος Καθαριότητας, Ανακύκλωσης και Πρασίνου.
Γ. Ορίζει τους κατωτέρω Δημοτικούς Συμβούλους, ως Άμισθους Εντεταλμένους Δημοτικούς Συμβούλους του Δήμου Αρχανών Αστερουσίων, με θητεία από 02.01.2024 έως 30.04.2025 εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου:
- Τον κ. Αντωνακάκη Εμμανουήλ, Εντεταλμένο Δημοτικό Σύμβουλό Πολιτικής Προστασίας και Περιβάλλοντος και μεταβιβάζει καθ’ ύλην τις αρμοδιότητες των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου, σύμφωνα με τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου Αρχανών Αστερουσίων και την κείμενη νομοθεσία, όπως αυτή κάθε φορά ισχύει. Ειδικότερα μεταβιβάζει την ευθύνη οργάνωσης, παρακολούθησης, συντονισμού και ελέγχου των λειτουργιών της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών και Περιβάλλοντος του Τμήματος καθημερινότητας και συντήρησης υποδομών του Γραφείου Πολιτικής Προστασίας, καθώς και της διαχείρισης των επιπτώσεων του σεισμού της 27ης Σεπτεμβρίου 2021.
[8]
Την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από Τμήμα καθημερινότητας και συντήρησης υποδομών του τομέα ευθύνης του, πλην αυτών που ρητά άπτονται στην αρμοδιότητα του Δημάρχου, του Γενικού Γραμματέα, του Προϊσταμένου Διεύθυνσης, των Προϊσταμένων ή άλλου μονίμου υπαλλήλου.
Για την άσκηση των ανωτέρω καθ ύλην αρμοδιοτήτων εξουσιοδοτείται για την εισήγηση θεμάτων της αρμοδιότητάς του, στο Δημοτικό Συμβούλιο και στη Δημοτική Επιτροπή, από κοινού με τους Προϊστάμενους των Διευθύνσεων του Δήμου, μετά από προηγούμενη ενημέρωση του Δημάρχου.
Μεταβιβάζει και κατά τόπο αρμοδιότητες που αφορούν και ασκούνται στα όρια και των τριών Δημοτικών Ενοτήτων του Δήμου και ιδίως:
α) την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στην κάθε δημοτική ενότητα του τομέα ευθύνης του,
β) την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στην κάθε δημοτική ενότητα του τομέα ευθύνης του,
γ) τη μέριμνα για τη διατήρηση του εξοπλισμού, που βρίσκεται στην κάθε δημοτική ενότητα του τομέα ευθύνης του, σε κατάσταση καλής λειτουργίας, ε) τη συνεργασία με τους προέδρους των συμβουλίων των δημοτικών κοινοτήτων και τους προέδρους των δημοτικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους. (παρ.3 άρθρο 59 Ν.3852/10, όπως τροποποιήθηκε από την παρ.1 του άρθρου 68 του Ν.4555/18 και το άρθρο 3 του ν. 5056/23) (ΥΠ.ΕΣ. εγκ.1333/110822/27.12.2023)
Θεώρηση γνησίου υπογραφής και επικύρωση εγγράφου ως ακριβές αντίγραφο.
- Την κα. Λαδουκάκη Ευαγγελία, Εντεταλμένη Σύμβουλο για θέματα Υγείας, και μεταβιβάζει καθ’ ύλην τις αρμοδιότητες των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου, σύμφωνα με τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου Αρχανών Αστερουσίων και την κείμενη νομοθεσία, όπως αυτή κάθε φορά ισχύει. Ειδικότερα μεταβιβάζει την ευθύνη οργάνωσης, παρακολούθησης, συντονισμού και ελέγχου των λειτουργιών που αφορούν την προαγωγή της Δημόσιας Υγείας και Περίθαλψης καθώς και την καθ ύλην αρμοδιότητα σύμφωνα την κείμενη νομοθεσία, όπως αυτή κάθε φορά ισχύει, ως εξής:
- Την εποπτεία και τον έλεγχο της Κοινωνικής Υπηρεσίας του Δήμου. • Την καταγραφή αναγκών Κέντρου Υγείας Χάρακα καθώς και των αγροτικών ιατρείων όλου του Δήμου.
- Την εποπτεία για την ορθή λειτουργία των ιατρείων καθώς και του εξοπλισμού τους.
- Το συντονισμό, εποπτεία και έλεγχος των προγραμμάτων ΚΗΦΗ και Βοήθεια στο Σπίτι καθώς και όλων των κοινωνικών δομών που λειτουργούν στο Δήμο.
Θεώρηση γνησίου υπογραφής και επικύρωση εγγράφου ως ακριβές αντίγραφο.
Δ. Όλες οι αρμοδιότητες που δεν εκχωρούνται με την παρούσα Απόφαση, παραμένουν στην αρμοδιότητα του Δημάρχου.
[9]
Ε. Η παρούσα Απόφαση καταργεί κάθε προηγούμενη Απόφαση Δημάρχου περί ορισμού Αντιδημάρχων και Εντεταλμένων Συμβούλων.
ΣΤ. Η παρούσα να δημοσιευθεί στον διαδικτυακό τόπο «ΔΙΑΥΓΕΙΑ» και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου Αρχανών – Αστερουσίων.
Ο Δήμαρχος
Αρχανών- Αστερουσίων
Εμμανουήλ Γ. Κοκοσάλης
Εσωτ. Διανομή:
– κ. Δήμαρχο.
– κ. Πρόεδρο Δ.Σ.
– κ. Αντιδημάρχους.
– κ. Γενικό Γραμματέα.
– κ. Προϊστάμενο Δ/νσης Δημοτικών Υπηρεσιών.
– κ. Αναπληρωτή Προϊστάμενο Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών και Περιβάλλοντος. – κ. Προϊσταμένους Τμημάτων.
– Όλο το προσωπικό του Δήμου Αρχανών – Αστερουσίων.
– Αρχείο: Φ35.
[10]