Με μια παράλογη χρέωση κατανάλωσης νερού και αποχέτευσης καταγγέλει ότι ήρθε αντιμέτωπη κοιτάζοντας τον λογαριασμό της ΔΕΥΑΧ μια γυναίκα στα Χανιά.
Ειδικότερα σε ανακοίνωσή της, η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης δημοσιοποιεί καταγγελία Χανιώτισσας, καλώντας δημόσια τη ΔΕΥΑΧ να προβεί άμεσα σε επαλήθευση των χρεώσεων νερού για τυχόν “λάθη” στον λογαριασμό των καταναλωτών και να προβεί σε διόρθωσή τους.
Στην ανακοίνωση αναφέρει:
«Σύμφωνα με την καταγγελία της, η καταναλώτρια είχε καταναλώσει 12 κ.μ. νερού, καθώς είναι μονοπρόσωπο νοικοκυριό και αντί η ΔΕΥΑΧ να τη χρεώσει γι’ αυτή την κατανάλωση το ποσό που της αντιστοιχούσε, την πήγε στην κλίμακα των 60 κ.μ., χρεώνοντάς τη με το ποσό των 71 ευρώ, συν επιπλέον 71 ευρώ αποχέτευση, και με τις λοιπές επιβαρύνσεις, ο λογαριασμός της έφτασε τα 224 ευρώ. Η εν λόγω καταναλώτρια, μόλις αντίκρισε το ποσό του λογαριασμού σοκαρίστηκε, δεν μπορούσε να τον δεχτεί. Αμέσως επικοινώνησε με την υπηρεσία της ΔΕΥΑΧ, δεν πήρε τις απαντήσεις που θα την δικαίωναν και συνεχίζοντας έκανε την καταγγελία της στην Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, της οποίας είναι ενεργό μέλος, ζητώντας τη νόμιμη προστασία της.
Μετά από την καταγγελία, η Ένωση στέκεται δίπλα σε κάθε καταναλωτή, μέλος της ή μη, για τις περαιτέρω νόμιμες ενέργειές της, προκειμένου να προστατέψει κάθε θιγόμενο καταναλωτή από τη ΔΕΥΑΧ.
Για περισσότερες πληροφορίες, τηλ. 2821092306, ημέρες Δευτέρα, Τετάρτη, Παρασκευή, ώρες από 9 έως 12.»