«Για πού το έβαλες, αστέρι μου»: Το σπαρακτικό μήνυμα του συζύγου της 36χρονης που πέθανε μετά τη γέννα στη Λιβαδειά
Ραγίζει καρδιές η ανάρτηση του συζύγου της άτυχης 35χρονης γυναίκας στη Λιβαδειά που πέθανε λίγες ώρες αφότου γέννησε. Ο τραγικός σύζυγος αποχαιρετά την αγαπημένη του σύντροφο με μια εικόνα του
«Για πού το έβαλες, αστέρι μου»: Το σπαρακτικό μήνυμα του συζύγου της 36χρονης που πέθανε μετά τη γέννα στη Λιβαδειά Διαβάστε Περισσότερα