Αντετοκούνμπο : Θα ήταν υπέροχο να είχαμε τους φιλάθλους μαζί μας τα Χριστούγεννα
Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο μίλησε για την απουσία του κόσμου στο ματς των Χριστουγέννων με τους Γουόριορς και το πόσο σημαντικό θα ήταν να ήταν γεμάτο το γήπεδο. Οι Μπακς αντιμετωπίζουν
Αντετοκούνμπο : Θα ήταν υπέροχο να είχαμε τους φιλάθλους μαζί μας τα Χριστούγεννα Διαβάστε Περισσότερα