Θεσσαλονίκη: Καταδικάστηκε 57χρονος που οδηγούσε μεθυσμένος -Εγκατέλειψε τροχαίο και κρύφτηκε σε ρεματιά
Ένοχο έκρινε το δικαστήριο έναν 57χρονο για επικίνδυνη οδήγηση, οδήγηση υπό την επήρεια μέθης και εγκατάλειψη του τόπου ατυχήματος στη Θεσσαλονίκη. Το Αυτόφωρο Μονομελές Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης επέβαλε συνολική ποινή
Θεσσαλονίκη: Καταδικάστηκε 57χρονος που οδηγούσε μεθυσμένος -Εγκατέλειψε τροχαίο και κρύφτηκε σε ρεματιά Διαβάστε Περισσότερα